update 278

Hej hej!

Idag har de mest varit jobb hela dagen. Sen fråga K om jag ville me till tegel. Om ja ska va helt ärlig lockade det en del, men varken ekonomi eller jobbtider är speciellt anpassade för ett onsdagsbesök.

Så vi sparar de..Istället kom fröken hit och gjorde mig sällskap under Idol och fråga olle dokumentären. :) Alltid trevligt med sällskap. Jag är ju såå sällskapssjuk :P Jättejobbigt. Så de va mys.


Imorgon är sista dagen på denna vecka. För på fredag är jag leeedig :) ska bli såå skönt. Då ska jag åka och sukta mig själv. Tänkte ta en sväng förbi väsby och gå på new yorker. Dom har faktiskt en hel del fina underkläder där som jag skulle vilja kika på. KAAANSKE att jag unnar mig något litet. :P








Nej nu ere dags för sängen snart...väldigt trötte.. för en gångs skull. Hihi.

2009-09-09 @ 22:44:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0