Ledig!

Efter helgens arbete kändes de bra att få en dag ledig. eller två, men nästa dag är på fredag! De gillar vi.

Någonting hände i helgen och jag mår lite konstigt, inte sjuk, men som att de liksom inte vill bryta ut. så ja går o väntar på att man ska insjukna totalt....har druckit både antioxidanter samt ett glas C-vitamin. Jag vägrar.


Igår kom jag hem och kände mig lite hängig, orkade verkligen inte laga mat eller nåt. Då skickade David ett sms o fråga om han fick bjuda på lite skräpmat, och jag är ju inte den som är den så tackade glatt ja.
De va ju täntk att de skulle bli donken, men vi tog en tripp till solna och köpte lite max. Så gott :)
Han hade med sig en mixer som ingen använde och så tänkte han att den kanske kunde komma till använding av mig, vilket var helt riktigt :D Jättefin! Glaskanna och botten av rostfritt. Så nu kan jag göra mina smoothies och milkshakes..Tack!



Och även ett "litet" bidrag till min resa om två veckor......150 EURO. ÅH ja blev så glad. Jag har verkligen kämpat denna månad för att ha råd o lägga undan. Så jag har nu 257,50 på konot att leva på tills den 19:e. Men nu kanske jag tillome har RÅD att shoppa loss på REAN nere i grekland. Fick lägesrapport från mamsen:

30 grader varmt och skönt i vattnet, kan man längta mer nu?


Morgonen idag blev mysig och kattorna vet precis hur man får min dag att bli bra...

Sötis....

Nu ska jag plocka undan lite här.... Write later,


piis ♥
2009-09-07 @ 12:06:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0