I think we should give the guy a present

"I can only please one person per day, and today is not your day. tomorrow isnt looking good either"

Denna skylt är nu upphängd. så tack käre granne <3



Var uppe o hälsade på nettish när ja kom hem idag, jag ville nämligen ha mitt hår färgat. de blev rött med lila slingor...ne ja skojja, men de finns vissa som faktiskt hade hoppats på de. fantastiskt.

Var jag blond förut så är jag blond nu. Yeha! But we like it, sen lite medelhavet och solbränna på de här så kanske jag tillome kan överleva hösten eller va tror ni...

på tal om överleva, jag trodde knappt jag skulle klara arbetsdagen idag, så jag smet in i vilorummet och satte mig i massagestolen, kan vart de bästa intiativet på länge. jag somnade där i en halvtimme och vart smått förvirrad när ja vakna :p





Imorgon ännu en jobb dag och de känns att de börjar närma sig slutet av veckan, dock jobbar jag hela helgen så har väl ingen större glädje av de.

På fredag blir det gröna lund med maddie o finnarna...kan bli jäkligt skojj, ska dock ta de rätt lungt för de är ju 07.30 som gäller på lördag. Som tur va fick jag ju byta min EM på fre till FM. Annars hade de nog blivit att stanna hemma. Nu blir de sällis me Kittykatt in till stan för o möta upp alla. Ska ta massa bilder :D några öl på tyrol och sen lustiga huset, underbar kombination faktiskt.




Förresten har jag nu börjat använda mina brillor nästan på heltid och både trivs och kan läsa. allt i ett liksom. perfa





Klockan börjar närma sig och de blir nog lite läsning även idag.

Sov gott!

2009-09-02 @ 23:28:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bloggnörden

Blond? Blir spännande å se med tanke på att det finns risk för att vi ses på grönan på fredag. Men eftersom du tydligen är så förbannat blond numer så ska det väl inte bli så svårt att hitta dej. Lr så mkt som du kommer lysa så får du rättare sagt jävligt svårt att gömma dig för mig ;)

2009-09-02 @ 23:39:45
Postat av: Eddie

Vad jobbar du med då?

2009-09-03 @ 00:19:39
URL: http://mreddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0