Godkväll...

Har nu klarat av kvällen, va tvungen o tävtta täcke+lakan då den andra damen i hushållet sagt sitt om att jag igår var borta ett "tag". Hade ingen ork egentligen....


Imorgon väntar ännu en 8 timmars vistelse på arlanda med alla dessa brev och paket...Ska bli skönt att vara ledig måndag och fredag nästa vecka...efter de är de ju faktiskt bara en vecka kvar till greece...åhhh jag längtar! min käre mor åkte ner idag och ska ju som sagt stanna 4,5 vecka. Vissa har de bra.... :) Men de är du värd mamsen!



Mimsan sliter på jobbet :P



Igår blev det ju grönan..slutade som jag inte hade planerat..jag gjorde av med liiite pengar och har nu exakt 300 kr kvar att leva på till den 19:e..bra jobbat. De blev flumm och jag tog jossans oskuld på bergochdalbanan. Hon älskade den sen.. Viktigt tillägg. Det blev väl 4,5 åk ;) Vi hade skojj







Alla va där för Håkan och de va inte vi om ja säger så...de va väl ölen.. :)
Kul va de. även om vi kom inte väldigt sent så vi hade 2 timmar på oss att plöja så många attraktioner som mögligt..men de blev ju mest bergochdalbanan :D


Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen blir de tillbaka till sängen, bussen går tiiidigt imorrn...=/



Godnatt gott folk. ♥
2009-09-05 @ 21:38:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0