Bloggsvacka..

Jag är ledsen men ja har helt enkelt ingen motivation till att blogga just nu. Som ni märker.


De blir inga långa inlägg med massa glada inlägg. De kommer, men just nu är som sagt fantasi och motivation = 0







Vill bara uppdatera mamsen om att jag idag har varit på Albano djursjukhus med Findus min lilla tissetusse. Han har lyckats göra sönder bröstkorgen en gnutta. Någon broskbit som lossnat från sitt ställe och nu sticker ut lite grann. Men inget kommer behövas utan de läker själv. Tids nog. Men kalaset gick ju på en redig summa med akutavgifter,röntgen narkos och diverse smått o gott :(


Men huvudsaken är att min lilla hårbollsprins mår bra ♥




Hoppas ni har de guld där nere, mamsen och Heddish.... Jag saknar er :(


Puss o gull från lilla mimsan
2009-09-30 @ 21:56:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0