You'll still be here tomorrow but your dreams may not

Så var man hemma...att komma hem till en tom lägenhet och få tända lite ljus i sin ensamhet är rätt mysigt. kan inte påstå att jag helt vant mig vid att vara själv ännu dock. F&F gör dock mycket för ensamheten just nu

Nu har lägenheten blivit höstpyntad som sagt med diverse växter, ljus (!) och mattor, gardinerna är påväg. För o tjata så är min mamma bäst. Så är de bara.


Denna undebara ljusstake köpte jag i söndags när vi va och shoppade inredning :)

Mkt fin, och väldigt prisvärd!

 

Idag blev de köttfärssås och spahetti till middag... mumsi. Har ingen fantasi eller ork när man kommer hem från jobbet så de blir mest lättlagat. Men någon dag ska jag göra Paella. Har handlat hem de mesta dom behövs. Men eftersom de tar en stund att göra vill jag göra de en helg. :)

 

 

 

Snart är de 15 oktober och gud nåde den som glömmer ;)

 

 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe efter maten. :) Förresten kostar bljetten bara 3400 :- för 14 dgr. Nååågot sugen på o boka:))

 

 

Puss ♥

2009-10-13 @ 20:25:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0