Värt!

De va de verkligen. Jag har liksom hittat min kärlek igen....
Underbart. Jag tror jag föddes med klubban mitt i handen :)

Innebandy


Välkommen hem mamsen



Även fast de inte va såå längesen vi sågs så har jag saknat dig ♥
Imorgon kommer jag och lagar mat åt dig :)









Bara så less. Fortsätt så tittar jag på sålänge.
Hur och varför?
Jag orkar verkligen inte.
Finns de ingenting annat att roas åt så bjuder jag på den.
Och nej, tänk inte ens tanken. 
För du har fel.

Jag har en hemlis,
men nu är de ju försent vilket fall som helst.7
därför blir jag less.



I guess some things actually do change





Thank god for you. You people make my day ♥ Natti
2009-10-08 @ 23:20:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0