Vardagslyx.

Imorse innan jag besökte frissan. (Ja de va de som va de som skulle smälla klockan 11) såg jag till att göra mig en riktig frukost. Detta är gott folk vad jag kallar vardagslyx.


Härlig smoothie i champagneglas och en smörgås med gurkhjärtan :)


Okej....hos frissan bestämde jag mig för att jag var hemskt trött på att vara blond. När hösten smyger sig på kände jag liksom att man fortfarande var kvar i sommar-looken. Så bestämde mig för att helt enkelt lägga i lite mörka slingor. Och ja de blev mörkare. Helt klart :) Klippte mig en lugg också...Va tycks?


Jag är alltid öppen för förändringar, tycker de är roligarare...



Har precis varit i arninge en sväng med nettan. Hon behövde köpa hundmat och jag hade väldigt tråkigt och va rastlös så why not. Men nu mår jag illa och har huvudvärk. Drack en äcklig äcklig latte på caféet....tror de är därför. Så nu ligger jag deckad i soffan framför "the doctors" haha. Finns inget på tv....än.



2009-10-05 @ 18:37:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Underbart vackert! Du är en skönhet min kära <3

2009-10-05 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0