Tisdag kväll med spökhistorier

TACK ANN-LO. Alla har vi dåliga dagar och igår var en sån dag för mig. Och att du tänkte på mig och visar de som du gjorde. tack!!! :) du gjorde min dag idag.



Jobbade 12-20 idag och kom hem endast för o lämna väskan hemma. Gick sedan upp till grannen och tiggde lite mat :) 


Tydligen har de dött mycket människor i detta område, så vi satt och pratade spökhistorier. ännu ett tydligen så är nettans granne ett "medium". Jag har så svårt att tro på såndärt, men om de verkligen fungerar kan hon ta ett allvarligt snack med dom som bor här. för jag e livrädd.


Tror ni på spöken?


Igår beställde jag lite saker....



Linser som ser ut som kattögon, jag vet inte hur de ska gå för jag hatar att pilla i ögonen, använda ögondroppar m.m

Men jag måste ju bara testa. så min käre vän E ska visa hur man gör :) Hon kommer förbi på lördag på ett glas vin och en lins-lektion. haha


Nu ska ja kika vidare lite på Hells Kitchen. Sen försöka sova. Hur de nu ska gå.
2009-10-20 @ 22:50:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ello

Du klarade ju det alldeles galant själv :D Dutti ^^

2009-10-27 @ 22:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/gladbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0