The start of something new..

Jag har lessnat totalt på vardagen, och allt jag gör.

Så idag hände de någonting, jag har en hel del saker jag ska ändra på från och med idag, kanske bli en bättre människa helt enkelt. Bort med alla dåliga ovanor, goodbye onyttigheter, välkommen gymkort.
Har idag tillsammans med N skaffat gymkort för ett år framöver. Så denna otroligt dystra och ensamna höst kommer spenderas på gymmet. Dags att ligga i. Nu jävlar. De är en hel del andra saker jag också tänker sluta med, men ni som känner mig väl kommer märka, jag looovar. Ni andra också kanske. Jag ska förbättras helt enkelt..


Slut i soffan efter en skön dusch...


Jag har verkligen motivation och de känns riktigt riktigt bra. Självklart finns de dystra hängande över axlarna då och då iallafall, men målet är att bli en piggare,friskare och gladare själ.



Jag har länge fasat för just de här. Och de är ritkigt jobbigt. Inget jag är van vid. Och alla ni som drar egna slutsatser om saker, sluta upp med de innan ni faktiskt tagit reda på fakta.  Have a heart

"Hey, shut up, dont lie to me
You think im blind but i got eyes to see
hey, Mr how do you do
oh pardon me, i thought i knew you"



2009-10-26 @ 21:30:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0