Tack hjärtan!

Tack allihopa för alla gratulationer. Ni e bäst♥

Speciellt till AnnLo som räddade min dag på jobbet idag. :)




Och Nettan, vi kirrar de här jag lovar. Everything...is gonna be alright. Love you.


Imorgon e de en jobbdag men sen är äntligen helgen här vilket känns riktigt bra. Mamma och david kommer hit imorgon. Då blir de kaffe och kakor. Mamsen ska sen sova över.
Jag ska även vara hundvakt åt lille gizmastah... :) Han är mysig.


Ihh de har verkligen varit en bra födelsedag, såklart med sina svarta moln. Men inget jag tänker hänga läpp för. Ska lägga upp bild på presenten ja fick av nettis. den va vääääääldigt fin. Ett halsband med ett hjärta, och en klocka :)




Nu ska jag försöka sova efter alla dessa koppar kaffe jag hällt i mig. Usch måste sluta med kaffe :P



Godnatt allihopa och tack igen fölr att ni kom ihåg mig.
2009-10-15 @ 22:52:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0