Ny dag nya tag.

Dagen började inte bra. Eftersom jag var så brutalt trött imorse så snoozade jag säkert över 1,5 timme. Vilket resulterade i att jag försov mig. Och inte så lite heller. Jag hade exakt 14 min på mig innan ja skulle vara på busshållsplatsen. För mig är detta hemskt. Jag är en människa som gärna går upp 2 timmar innan för att hinna ta de lungt.

Detta gjorde ju att dagen egentligen redan var förstörd. Det skulle krävas nåt stort för att vända mitt humör. Och inte fanns de mycke att hurra för under dagen. Jag blir grå och bitter och stänger in mig i min egna värld tillsammans med ipod:en. En sann vänn i alla väder. Musiken kan göra mycket för mitt humör.
Tog en promenad från kragsta hem och på den lilla korta biten kände jag att de vände. Jag behövde helt enkelt frisk luft och få röra på mig..trist att de är såå mörkt ute bara :(


Man blir ju inte gladare av detta...



Var är filten och och ett glas vin med tända ljus?



Kvällen hade sina ljuspunkter ;) Drog självklart ner till gymmet. De va ruskigt skönt. Jag är så sjukt motiverad så ni förstår inte. Det sägs ju att man ska bli gladare av träning såhär års,så vi får hoppas dom har rätt.
'

..Innan träningen..



Efter, lite svettigare.. :)


Nu blire en gourmet middag sen e jag fit for fight för soffan ;)


2009-10-27 @ 20:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

Hahaha snooozzza 1,5 tim... Då hann du inte se de få minuter som det var "ljust" ute.... ;) Bra där med gymkort. Det hjälper, lovar. Det är nästan, fast bara nästan jag vill ha lite snö....just för ljusets skull då...Annars kan det va.

2009-10-27 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0