KRYSSNING IKVÄLL!!

Har varit ledig idag men eftersom polackerna håller på o lägger nytt tak så vaknade jag av dom kl 7.
Då blir man ju rent ut sagt LYCKLIG.

Gick upp och bytte om och drog sedan mot täby centrum för lite inhandling. De blev en del. Men mestadels var för kvällen. I gotta feeling that tonight's gonna be a good good night.



Maddie kom o mötte mig så åkte vi hem till henne för o packa. Shit va fort jag packade för övrigt och ja har nog aldrig i hela mitt liv haft med mig såå lite saker.. Men de är väl trevligt. Kanske desto mer går ner i väskan efter taxfreehandling :)





Ja vi ses på silja Galaxy ikväll då. Fulla och glada!



Puss på er och trevlig helg. Nu har jag bättre saker för mig!!

2009-10-30 @ 14:27:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0