Kaka på en tisdag.

Efter diverse...   ;) ... "tisdagsunderhållning" bestämde jag och nettan oss för att plocka lite höstäpplen och baka oss lite god paj. :)

Vi lånade stege av
granne och fick ner lite apples. Därefter till nettans lya för bakning. Jag låter bilderna tala för sig själva...



Nettan goes up


Time to shake the tree


En hel drös med mumsiga äpplen blev de


Tisdagshumor


we like smeeer


Perfekta klyftor going kanel och socker



Resultatet? Inte illa.....


Taste like heaven

Vi provade ett annorlunda recept med crunchyflingor i. Medföljande russin och lätt smak av cocos. Alldeles Fab.



Jag vill också ägna en tanke åt Maddie som idag skrev på papper för sin nya lya :D Grattis hjärtat!!!!! ♥


...och till kittykatt som opererat sig...hoppas allting gick bra :)


Pöss♥
2009-10-06 @ 21:15:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Är Nettan också nyfärgad? vad händer med alla blondisar! =P

2009-10-06 @ 22:40:47
Postat av: Kittykat

Tack Mimsan :D

jag vart ju inte lite sugen på kakan, men jag får nöja mig med mina piggelin, kan inte äta nå annat :/



pusss på dig gullet

2009-10-07 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0