Höst..

Hösten är här, och jag vet att jag i tidigare inlägg klagat över kylan. Och ja de står jag fast vid. MEN
Hösten är ju fruktansvärt mysig också. Den har någon slags charm. jag gillar hösten. För att inte tala om att få komma in, ta en varm dusch, tända massa ljus och bara krypa ner under en filt...

..vilket är precis vad jag gjort denna afton. Har jobbat hela dagen och känner mig lite matt. Men oj så skönt de ska bli att vara ledig 2 hela dagar nu. :)


Att gå hand i hand med stora halsdukar och varma vantar.....






En liten hälsning till Magda som just nu spenderar sin sista kväll på Honeymoon... jag saknar dig. :) Njut av den salta luften en sista gång för detta år åt mig också. Jag räknar redan dagarna tills jag får åka tillbaka :(


Du är ju för härlig. Du kanske ska satsa på slisket ;) Då får vi en anlending att komma o hälsa på oftare :)

Snart kommer mamma hem...
också. Tänk att tiden gått så fort. Men de ska bli skönt o ha dig hemma igen ♥






Imorgon kl 11 smäller de ;)


Puss o godkväll, nu ska mimmi mysa vidare med sin varma kopp choklad och filt...

2009-10-04 @ 20:21:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0