heliga söndag.

Ja...idag är en sådan söndag jag inte tänker röra mig ur fläcken. (förutom när jag blir hungrig) Vilket jag inte riktigt hunnit bli ännu. Brukar ta ett tag när man e bakis.

Jag var en jävel på vinet igår vill jag ju meddela. Riktigt svamp :) Så kvällen slutade med att jag rangla hem från grannen och tokdeckade.  Fråga mig inte hur och varför men ja hade tydligen gått via nettan och plockat upp min bärbara dator (?) Va jag nu skulle me den till så sent och i de tillståndet. Men tacksam för de nu då jag absolut inte hade orkat knata upp dit för o hämta.


Idag mår jag som sagt inge vidare. Gårdagens smink sitter kvar, eller ja... Och lockarna i håret är väl en gnutta slitna :)


"DAGENS OUTFIT" HAHA


I fredags var mamsen här och jag fick min födelsedagspresent.. Ska ta kort och visa sen :D


Nu ska jag fortsätta vara utslagen i soffan...kanske de kurrar i magen snart?


Puss
2009-10-18 @ 14:07:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Ja visst:)

Va roligt att ni oxå har användt den, hihi.

Jag blev himla nöjd med resultatet faktiskt så jag ska försöka ta någon bild o lägga upp så du får se :)

Stort GRATTIS i efterskott får väl jag säga.

Den 15 oktober är fortfarande inprintad i min hjärna;)

Ha det kalas.

Kramkram

2009-10-18 @ 16:34:01
URL: http://anexcitingjourney.blogg.se/
Postat av: b

smex

2009-10-18 @ 21:14:45
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0