Godnatt!

Jobbat...sjukt trött..helgen bjöd inte på speciellt mkt sömn. Dock desto mer att dricka.

så denna vecka kommer bli tung.. Jag trodde idag aldrig skulle ta slut. Väl hemma kröp jag ner i soffan med tända ljus. Har höstpyntat lägenheten med allt som min älskade mor köpte åt mig i söndags. Helt underbar mamma jag har..Nu är de bara gardiner, tavlor, hyllor,kattställning,lampor och kanske en och annan prydnad.
Skulle vilja göra om badrummet också...:S men de får bli ett senare projekt.



För övrigt e jag nöjd med min vardag. Jag har börjat inse att sommaren verkligen är slut ( ja...jag vet ) Dessutom tillome accepterat de. Halsdukar,vantar mössa på dagarna och stearinljus på kvällarna e ju faktiskt inte helt fel.







Nu ska jag nanna kudden. Åh så skönt de ska bli. Imorgon vaknar man och har en helt ny arbetsdag framför sig...älskar de. Ironi? Åh nej.

Natti ♥



P.s jag har nu en ny höstfavorit. Helt otippad men fruktansvärt fräscht!



"Joshua Radin- I'd rather be with you"








2009-10-12 @ 23:52:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0