Godmorgon fredag.

0940: Precis vaknat ute i soffan. Skönt med sovmorgon. Inte alls kul att jobba kväll men helt klart värt de när man slipper sätta klockan på 06.00


Är redan less på kylan och de är idag 2 oktober...fantastiskt. Varför måste de vara så kallt... Jag hatar de.
Jag blev igår avsläppt för att behöva GÅ hem i 20 min. Då jag missat bussen med exakt 4 min. Glatt!

Snålt.!



Jag har väl egentligen ingen större glädje av att de är fredag idag. Helgen väntar jobb. =/ Men va gör man inte för lite pengar (jag är villig att göra allt just nu)....nästan. Men man får väl glädja sig åt att måndag tisdag när ni andra masar er till jobbet efter en hård helg ligger jag o sover :)






SantoWines i sin charm.... please take me home..




Nu e de dags för frukost och koka ihop något till matlådan...kan ju va smart. Låång dag.


2009-10-02 @ 09:45:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0