Godkväll!

Har kommit hem från jobbet. Tittade till lillkillen som bara kräkts och kräkts. Jag har varit så orolig att han ska sluta äta och dricka. Men han verkar må bra. Jag var tvungen att köpa hem lite gourmet-mat åt honoom som är lättsmält. Min lille prins ♥



Imorgon är det jobb som gäller. Trist men pengarna är ju välbehövliga! Fick jobba fm också vilket gör att jag slipper komma hem sent. Däremot tvingade jag upp david att köra mig :) Då täby-arlanda har fruktansvärt dåliga kommunikationer på helgerna. Tar väl ca 2,5 timme att ta sig dit. =/


Imorse var de väldigt fint väder och jag var faktiskt glad hela vägen TILL jobbet...men de försvann rätt fort :P




Alltid läsa metro på morgonen i väntan på bil....





Dagens Feelgood-låt:

"Rascal Flatts-Here comes goodbye"
2009-10-02 @ 19:18:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0