Fredagkväll.

Godkväll..eller väldigt snart godnatt!

Har jobbat som vanligt idag. Det stör mig fortfarande otroligt. Jag begriper inte hur de går ihop. Att jag verkligen kan vara den enda? tydligen.........tragiskt.

Jag ställde en viktig fråga idag till M. Fick ett mindre viktigt svar. haha. Men absolut jag ska överväga, me tanke på att de snart är den sista utvägen. Definitivt.




Jag har för tillfället väldigt svårt att hålla mina tankar ifrån platsen som faktiskt läker alla sår, Smeker alla sinnen, plåstrar om själen men framförallt helar hjärtat.

Jag ser för tillfället ingen anledning till att stanna i sverige... om någon har en enda anledning till att jag skulle så är ni vänliga att framföra de snarast för jag kan då inte komma på någon.



Glädje.... ♥ Jag kommer aldrig glömma. Men vi gör de igen....nästa år


Godnatt gott folk.

Imorgon ska jag jobba......fast jag skulle få va ledig.. hurtigt.


2009-10-09 @ 23:17:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

I remember the time....nästan allt iaf ;)

Jag har flera anledningar till att du ska vara här:

Bättre betalt på jobbet som i sin tur leder till sparade pengar och nya resor ;). Mer fritid..

Kissarna! Dom klarar sig inte utan dig.

Dina vänner, du har många som jag förstår..Hur skulle de klara sig utan dig?! Visserligen kan de hälsa på MEN du måste jobba och hinner inte träffa dom så mycket..

Nu blir det en tråkig vuxenkommentar...Pensionspengar...Jag VET att jag e tråkig. Tror att det inte fungerar så bra med det under tiden som du inte är hemma...

O så mamsen såklart :)

Ses vi snart?

Kramar Magda

Mimmi det är 6-7 dagar i veckan. Dåliga arbetstider och inte bra betalt.

Inte samma sak som att sitta med en smaskig drink i handen för att sedan ta ett dopp i havet ;)

2009-10-10 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0