Draft: Okt. 28, 2009

Tack för skymningens sånger 
tack för nattens alla lögner
tack för rodnaden om morgonen
och drömmarna på dan

-Lars W


Snart är det dags.
8/11-09

Jag känner att jag tjatar om hur jag mår hela tiden men de pendlar verkligen, och de tar på krafterna.
Jag har idag känt mig på topp. Riktigt skönt. Har varit glad hela dagen.

Har idag ingen tid över för gymmet så ersatte de med 2 st 20 min promenader. De får räcka för idag. Mamsen kommer över ikväll och ska sova kvar...we :)


Idag har jag tvättat...m.m . Hahaha. Tack du. Den piggade ju upp en onsdag som denna :P


Nu ska jag vara lite social med mamma och kika på tv. Sen är det nästan dags för sängen. Mycket mysigt. Kommer väl förmodligen sova gott :)

Mimsan som kittyakatt :) Halloweenfesten.



Godnatt mina vänner.
2009-10-28 @ 21:28:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0