Dan före dan..

ja..imorgon blir man ett år äldre :)

Detta ska firas självklart..





Ska bli så skönt att vara ledig i helgen. Känns som jag inte varit de på evigheter (?) Ska riktigt sova ut. Jag har väldigt underskott på sömn. Av någon konstig anledning kan jag inte sova på kvällarna. även om ja går o sover runt 11 så somnar ja inte förrän runt 2. Förstår inte riktigt. Kan ha o göra me att jag hatar när de är tyst, ja är en såndär som gärna somnar med tvn på. haha.

ikväll har nettan och omar varit här på en kaffe och lite husesyn . haha. De va trevligt med sällskap...Just nu ligger F i mitt knä och myser. Bäst.



typ mysig


Men lika bra att man börjar krypa till kojs. :)


Godnatt allesammans. och sov gott.




2009-10-14 @ 23:15:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0