300

Jag såg precis att förra inlägget va mitt 300:e inlägget :) Kanske inte är så mycket men tänk att man suttit här 300 ggr och skrivit. Good work.


Snabb uppdatering

Idag: halt tant
imorgon: Innebandy re-feeling in tha näsby, mamsen återvänder till kylan ♥
Fredag: sigtuna sleep over.
Lördag: tjäna komp
söndag: Öl+ Green day...fab

måndag: förhoppningsvis levande...

15 oktober: Behöver jag skriva de verkligen??
30 oktober: Girls just wanna have fun

8 november: Kärt återseende

maj 2010....Santorini..

de är ju bra med planer inte sant? jag som bara äääälskar att planera mitt liv in i minsta detalj..    (?)








Goodnight.  ♥




-Ursäkta mig att jag faktiskt tycker
de är sååå roande. Jag vet att de är ondska,
men jag kan inte låta bli...
I guess i am a shedevil...
i know you love me anyway-



2009-10-07 @ 22:31:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0