What a wonderful world...

yes. Mycket bra.


Har jobbat 12-20 idag. Att sluta så sent är aldrig kul men desto roligare var ju att få sova imorse. Helt underbart skönt. Vaknade av klockan runt 9 men snoozade till ca tjugo i tio. Gick upp och tog ovanligt lång tid på mig och fick ändå stressa iväg till tåget. Jag kommer på tuuusen saker jag måste göra preciiiis innan ja ska gå. Nödvändigt? ja, smart? ne!

Väl framme i bällsta i väntan på skjuts så njöt jag. på riktigt. jag fick känna solstrålar i mitt ansikte. Och jag tror att de var källan till all energi jag haft idag. helt fantastiskt.




Gillare.

Jag fick idag färdig matlåda av AL. Muuums. Tack så mycket :) Jag vet ju att du läser ibland ;)
Jag slet ända fram till 19,45. då var det äntligen dags att bege sig hemåt för o se Mammas Pojkar. haha jag tycker verkligen de är roligt att titta på.


Helt trött och påväg hem. Ser helt sliten ut. haha men den bjuder jag på. (va mitt hår har växt fort ...:| )



Hemma så kom david förbi och lämnade lite presenter. Han har kommit hem från Thailand. fusk, jag vet. jag valde att inte stå så nära så jag slapp känna mig som en snögubbe brevid honom. vit.
Fick iallafall en jättefin smal vas i trä. Typisk för temat här hemma. Den kommer göra sig jääättefin i sovrummet när jag fått upp en hylla!
Lägger upp bild på den imorrn.

Tog ett glas påsk/jul-must (haha) hemma hos nettan. Gizo hade gjort illa benet stackaren, han låg bara o sov inlindad i en filt. såg helt ynklig ut. Lille väään...


Sötast i världen.



Nu ska jag fööörsöka sova lite. Igen.

Godnatt.

2009-11-27 @ 00:50:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0