Välkomna..

Jag har under en liten tid haft löserordsskyddat. Detta har sina anledningar! Och jag vet inte riktigt ännu om det kommer tillbaka. men tänkte ha den öppen nu ett tag så får vi väl se. :)
Ni som fått lösenordet redan kan spara de om ni känner fört, för om de blir låst igen kommer de vara samma. Och för er som aldrig hann få det och vill ha det så kan ni ju säga till! ;)


Måndag morgon....var på tok för trött imorse för att gå upp! kände egentligen för att ligga kvar, men de är väl inget ovanligt kanske.
Lördagen bjöd på extrajobb och sedan bussen hem, väl hemma blev de ett glas vin eller tre och Bumbii och Loppan var på besök. Inge om och men, tegel var givet. anlände väl tegel runt 01,30 tiden. hah! sisådär va?
Igårkväll, söndag var det en lugn kväll och jag la mig i soffan och titta på Twilight. Efter det slog tröttheten igenom och jag tokdeckade på soffan,när jag väl vakna där var det zombiemode in till sängen. :)



Denna vecka
bjuder på en hel del faktiskt. Mer om det senare.

Ge mig...

have some work to do now.

2009-11-16 @ 10:48:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B

haha vaddå hopplös läsning?!

2009-11-16 @ 14:28:33
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0