Torsdagkväll med ledig helg.

Ja idag var sista dagen jag jobbade för denna vecka. Otroligt skönt måste jag säga.
Dagen gick väldigt långsamt. Men de gjorde ingenting. Imorgon ska jag sova sova och sova. Gud nåde den som ringer före 10.



När jag kom hem gjorde jag mig lite pankakor till middag. :) var så himla sugen. Idén kom från jobbet:

"-nej nu blev de fel, allt blev bara pankaka"

Mimmi tänkte.."Mmm..pankaka? de kanske man ska äta idag"

haha.


De som blev över gav ja åt höger, gubben där inne kan behöva lite.


Just nu har jag bosatt mig i soffan med ett glas vin och lite Sourcream&Dill chips. Fantastiskt.
Tända ljus e fanimejj de bästa som finns denna årstid, allt är så mörkt,grått och kallt, hur underbart är de inte då
att komma in i en varm lägenhet, krypa under en filt och tända ljus...?




......och vad mer kan man önska sig än en katt som helt släppt lös...detta är kärlek mina vänner..
Fiona my love...






Hon vet hur man ska ligga för o sova skönt iallafall ♥

Myskvällen fortsätter....
...trevlig torsdag mina vänner //
2009-11-05 @ 19:52:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B

Du svarade fortf inte på min fråga :D

2009-11-05 @ 20:09:09
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0