Rekord!

Idag har besöksrekordet slagits. hurra för mig. Jag har updaterat bra idag. jag har helt enkelt för mycket fritid.


Klockan är exakt 23,11 och ja borde SÅ sova. Men har verkligen ingen lust. Ska upp tidigt imorgon och kommer med all säkerhet gå igenom alla morgonplågor igen. Stress,stress,stress och stress. blä. För o inte glömma mörker,mörker,kyla,kyla, jobb,jobb. typ så. What a fab life.




Jag kan glatt glädjas åt att jag endast jobbar en dag till. Sen är jag ledig tre dagar och de tackar vi gudarna för.

I helgen är det Lars, och de gillar vi. Lars kommer rädda min höst. Eller åtminstonde de kommande veckorna.




nej nu borde jag sova. Men jag vill inte.


Godnatt



2009-11-04 @ 23:24:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B

Hur många har du då?!

2009-11-05 @ 19:37:44
URL: http://averagerob.blogg.se/
Postat av: Nicklas

För det första: Jag hänger från och med nyss med i din blogg. Ser där!

För det andra: Gillar detta!! Lasse har räddat min höst massvis med gånger, och så även denna.

2009-11-06 @ 06:41:13
URL: http://vill inte säga..., än.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0