Middag hos mamsen..

..har varit en jobbig dag, firade lite l igår efter utställningen. men tack för de Kitty.


Lockades av serverad mat och mysigt sällskap, så begav mig till sigtuna kommunalt för o äta middag med Mamma och Magda.

hade först tänkt att man kanske skulle åka hem ikväll. men kände nu...(!) att ja nog stannar och sover över. Lika bra. vad ska jag hem till ensamheten att göra? Imorgon ska jag ock mamma åka och kolla på en ny bärbar dator...haha fråga mig inte. Det bara blev så :)





Jag gillar absolut hur du tänker, om jag bara förstog varför.
Jag fick några råd. Men tyvärr funkar det inte riktigt så. Det är inte så enkelt. I've been there for too long to let go.
Hard truth. Snyggt!



Godnatt
2009-11-21 @ 21:50:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0