Måndagmorgon..

Jag läste någonstans att känn ingen skuld för att du inte presterar till 100% på måndagar, ingen räknar med de så allt du gör är bara en bonus.  Vilket denna dag känns väldigt....så.

Jag åkte igår söndag fram och tillbaka till globen då jag kände att jag definitivt inte hade några andra planer en söndag. Söndagar är ju världens bästa dag, då ska man ut bland folk och helst åka flera mil kommunalt.

-ÄR DET SANT?

-Nej jag ljög


Försov mig och missade bussen
till jobbet! Fråga mig inte varför jag sitter här för egentligen har jag inte alls tid med detta. Har halvt slängt i mig en macka och klätt på mig av de som låg framme, behöver tvätta, Bigtime.
Meningen var att jag skulle hunnit med 09,30 bussen men de kommer nu bli 10,00 vilket resulterar i att jag kommer komma till jobbet 11,30 cirkus. Vi förkortar då arbetsdagen idag med en halvtimme. Nåt positivt ska jag ju hitta i allt detta.

Måste hitta kvittot till min telefon också då jag planerat att slänga den i marken så jag får en ny. Skulle nu vara typisk om jag faktiskt tappar den och inte hittar kvittot. yes


I feel top notch today..... :/

 

"Retar du upp dig på saker som är små så är du väl inte större än så"

2009-11-09 @ 09:43:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0