It's all coming back to me now.

...Har avnjutit en goutmetmiddag....eller nåt i den stilen.

Jag får sån huvudvärk av detta väder, de är ständigt mörkt och ständigt deprimerande. Snart kommer väl kylan också och gör de hela ännu bättre. hah...pyttsan




När jag kom hem från jobbet drog jag snabbt fram dammsugaren och körde några varv..ja känner liksom någon typ av tvångstanke? Weird...
Nu är jag bara allmänt trött och funderar seriöst på att faktiskt hit the bed quite soon. Skulle vara väldans skönt att faktiskt få några timmars sömn. Det blir ganska ont om dom på helgerna.

Asläcker bild jag veeeet


Nej om man faktiskt skulle ooorka gå ner till ica och köpa mig en bussremsa så jag sliiipper lägga ut en halv förmögenhet i månaden på sms-biljetter. SL ska veta att dom skulle kunna gå runt på min användning av den  tjänsten...suck.


Haha... Humor ja.
2009-11-16 @ 18:34:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0