Inte undra på..

...att man är ständigt trött och hängig med huvudvärk och diverse sympton när de är så jeeeekla mörkt hela tiden :/

läste idag i tidningen att vi haft typ 3,8 h sol i hela november...vad är detta? Jag har iallafall insett att jag lika gärna kunde födas till en björn. Tänk att få gå i ide. Ja menar sooova bort dessa gråa dagar. Hade inte haft något emot de. Då här man ju (förhoppningsvis) utvilad för reste av året.


Jag har verkligen lagt ner denna säsong och räknar dagarna tills de börjar bli ljusare igen.




Jag tänkte iallafall crasha i sängen snart!! :) Tidig morgon imorrn och på kvällen blir de utställning, Ni vet kroppsmålningen jag visade upp för ett tag sen?  den ska ställas ut imorrn och över hela helgen!! :) Måste ju gå dit och visa alla vilket proffs som gjort den. hihi





Ne men godnatt på er!



Såhär...


..kul..



..har jag en torsdagskväll...
2009-11-19 @ 21:39:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B

Jag försöker igen och ser om du förstår den här gången. Smexy

2009-11-21 @ 04:13:14
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0