I like it.

Mamma har hjälpt mig tvätta. Det behövdes vill jag lova, vi har även diskat,lagat mat (?), värmt varsin pizza :) samt bakat en kaka.

När jag var på middag i sigtuna hos mamsen så hade hon gjort en kaka med philadelphiaost och digestivekex. de är min favorit och de va sååå länge sen jag åt den. Så vi bestämde oss för att baka en här också...


Mycket gott och mycket enkelt, tog inte med hur man gjorde men vill ni ha så kan jag skriva ut de ;)


Mamma diskade och jag försökte röra ihop allting OCH måla naglarna som ni ser i bakgrunden :)



Mamma kunde inte låta bli och slicka skålen, haha


Innan den åkte in i frysen för o stelna...



Nu ska vi snart hämta sista tvätten. Har slagit oss ner i soffan. Ikväll skulle bli en tidig kväll. Och inte senare än 23, senast


Såhär blev naglarna förresten
Köpte ett nytt mörklila nere hos Anette, la på lite ljuslila glitter. Blev rätt bra faktiskt.



Nu ere lite yamyam.

sov gott :)
2009-11-24 @ 21:57:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det hade ju varit gott att få äta lite kaka också ;(

2009-11-25 @ 21:48:56
Postat av: B

Den är grym, morsan brukar köra den hela tiden. tumme upp

2009-11-26 @ 00:22:29
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0