hjärter dams sista sång...

Godmiddag.


Vaknade imorse halv tio av ett samtal från N. Hon var påväg hem från jobbet och ville ha kaffe+frukost. Och god granne som man är pallrade jag mig upp trots mitt löfte att inte gå upp innan tio prick. Jag kokade kaffe och bjöd på en gourmetfrukost.  Riktigt gott.

När Giz lekt klart med Fin så gick Nettan upp till sig. Jag drabbades då av mitt ledighets-syndrom. Nämligen storstädningen av lgh. Jag vet inte riktigt varför, men varje gång jag är ledig måste jag städa (?!) De måste ju vara en sjukdom av något slag.  Men nu är det gjort och jag är nöjd. Tända ljus och Lars såhär mitt på dagen är ju en fin blandning.







Nu ska jag in i duschen och sen blir de väl något till lunch. Jag börjar bli hungrig igen.



Hörs senare...


"Nya dagar väntar med nya tidsfördriv,
och allting liksom kräver mera nu,
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv,
älskade älskade du,
älskade älsakde du"
2009-11-06 @ 13:28:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0