Fredag den 13:e november.

...ingen otursdag för mig inte. (än så länge 18:50)

Underbar dag. Gulliga Åsa. Det första hon säger när jag kom till jobbet imorse.

-"Åh va glad jag är att se dig"
-"Jasså?"
-"ja verkligen, du ser så FRÄSCH ut"

Då blir man glad.


Något annat man blir glad av det är detta. Viisst magda? :)  (kolla, FlipFlop fastnade på bild tillome)

Helt vanlig dag för övrigt. Men ibland undrar ju man va de är för fel på folks talförmåga...hur svårt är det?.... ja/nej. Simple as that. Ne tydligen inte.

Ikväll ska jag sova hos mamma. Myyyyys. Ska jobba imorrn. Blir betydligt närmare till jobbet! Vi har varit nere o köpt middag i sigtuna. Så nu lagas de för fullt. Ett glas vin till maten och lite gott tilltugg till Idol ikväll. Jag gillar våra kvällar, mamsen och jag....♥

Hon är ju faktiskt lite rolig också:

"- ne men smaka på vinet"
"- de är från Euromarket"
"-Euromarket? vadå Euromarket?"
"-Ja, du vet, santo? Där surgubben jobbar?!"
"- Han är väl inte sur heller? han är ju jättetrevlig"
-"Jo men han har hår nu, det hade han inte förut"

asså HAHA!


Nu ska jag hjälpa till istället för o sitta här. Trevlig fredagkväll!

2009-11-13 @ 18:57:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

hahahaha ja ibland blir det helt fel ;)

2009-11-14 @ 20:30:17
Postat av: AMANDA FALK

hehe härlig bild :D

Ha en bra kväll!

2009-11-16 @ 21:45:31
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Magda

Haha och vet du vad Mimsan. Han som "fastnade" på bild drack inte ens vin ;)Kram från mig :=)

2009-11-21 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0