Ett ljus i mörkret.

Jahaja, jag satt precis och funderade på om jag verkligen orkade skriva något idag, men kom fram till att de är klart jag måste, de finns ju dom som faktiskt vill veta vad jag gör varje minut...HAH!


Jobbet gick som vanligt. Dock var det ovanligt kallt där idag, jag drog då nytta av dom otroligt läckra vantarna som vi fått. Dock är de ju en lustig investering... vantar/element/vantar/element? Tough choice really.



Sen gillade jag kombinationen mörkblåa vantar och knallrosa naglar, vilket visserligen inte riktigt syns på bilden men..... sjukt läckert...



Väl hemma i värmen så tyckte jag att jag var värd ett vaaarmt,ångande bad. Så blev det. Var längesen jag badade och oj så jag njöt. Bara få ligga i vattnet och blunda, tända ljus och lite lugna favoriter..kan de möjligvis bli bättre. Klart det kan men de ska vi inte gå in på nu ;) Jag har funderar på att ta bort badkaret och ersätta med en enkel (tråkig) dusch. Men efter idag tror jag nog att karet stannar ett tag till. Iallafall tills vintern är över. Kan vara så att det blir fler bad ^^




Dock slutade badstunden med översvämmning i heeela badrummet. HAHA. Katterna flydde för glatta livet..



Nu ska jag blåsa håret, lägga mig i soffan och se sista avsnittet av DM. hahha.



Puss o så
2009-11-18 @ 20:29:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0