En kvart senare..

Efter att nu har myst i mig en 3/4 flaska vin känner jag att jag faktiskt för en gångs skull ha njutit av kvällen i ensamhet. Riktigt skönt, mysigt..

Tända ljus och "ett" glas rosé på en torsdag var ju faktiskt ingen dum idé :)



Imorgon kommer min efterlängtade sovmorgon. Och denna gång tänker jag faktiskt inte röra mig ur sängen innan tio. Jag har en dålig ovana att varje ledig dag vakna tillsammans med tuppen och inte kunna somna om. Men nej. Imorgon ska de snooozas.





Ska dricka ut mitt glas och sedan krypa ner i sängen...gud så skönt.

Godnatt. Och sov gott för guds skull ^^


Höstens absoluta favorit:

"Joshua Radin-I'd rather be with you"



2009-11-05 @ 23:21:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0