Efcharisto

Vilken myshelg. För en gångs skull känner jag mig utvilad. Jag har fått sova på morgonen samt haft två lugna kvällar. Precis vad jag behövde. För o vara ärlig räcker inte ekonomin till mycket annat. haha.



Igår på dagen tog jag och Nettan en promenad ner till kyrkogården så ja kunde sätta en lykta på morfars grav,jag skulle gjort de på Halloween men de blev aldrig av, så jag tyckte han skulle ha lite lyse där nere :)



På kvällen kom mamsen hit och vi lagade oss en god middag och drack lite grekiskt vin. :) Köpte lite smått o gott på ica och tittade på Idol. Jag tror ju att Erik e grym, bara tror.


Gott! Ett glas rött och lite lyxchoklad..

Idag har vi varit i arninge. Mamma köpte en ny mobil och jag investerade i ett par nya stövlar, då mina gick sönder på kryssningen. Det blev med klack fast jag från början hade tänkt köpa utan. Men med min längd så skadar de ju inte o komma upp lite :P Sen gick vi och köpte lite nya mattor. Mamma tyckte jag behövde de, så varför inte. Det blev riktigt bra faktiskt.

Nya mattan i köket..

Nya stövlarna...:)

Väntar på att Nettan ska komma hem. De blir väl en och annan kopp kaffe och sen får vi väl se vad som kan tänkas hittas på. De är ju lördag ändå....

Trevlig kväll!



2009-11-07 @ 15:46:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0