Fullspäckad helg

Helgen har varit späckad

För att ta de från början,

Fredagen bjöd på kryssning till Åbo, helt vilt. Galet! Men sjukligt roligt.  Så tack fö de.


HAHAHAHAH sofie va i sitt esse

När lördagen började lida mot sitt slut så kom jag hem och visste inte riktigt om jag var full eller bakis. Oerhört läskigt. Men ja gjorde en hel del dumma saker så får helt enkelt betrakta de som att ja var full :)


Söndag steg jag upp och städade lite och sen åkte jag hem till min halvsjuka mor, hon bjöd på middag tillsammans med bror. Kul att träffa honom. De gör man inte varje dag. Lilla björn. De bjöds på spaghetti och köttfärssås, vilket är helt välkommet! :) Jag hade inte fått i min något på hela dagen så.


Måndag ledig från posten men sminkjobb på g. Jag och J begav oss till sumpan för fotografering, och inte vilken som helst utan en kroppsmålning. Naket med andra ord. Sjukt nervösa och nästan för pratglada påvägen dit. Väl framme i studion fick vi se tapeten som skulle vara bakgrunden men också mönstret på kroppsmålningen. Tanken var alltså att hon skulle smälta in i bakgrunden. Till en början var jag helt skeptiskt och väldans nervös. Hade prestationsångest utan dess like. Men 7,5 timme (!!!!!!!) senare(hemma 02.45) var jag oerhört nöjd och var utom mig av lättnad. Pet blev grymt nöjd och de kändes riktigt bra.  Bilden ska nu ställas ut och beskådas. Jag lovar att återkomma med tid och plats, be there ;)


En liten förhandskik från mobilkameran, innan retuch m.m


Idag har jag jobbat och de va oerhört tröttsamt. Kom ju som sagt inte i säng förrän en bit efter 3. Så de va en pina framför datorskärmen! Ringde till david runt kvart i sju och fråga om han hade lust att köra mig till Willys för lite shopping av mat, jag var i STORT behov av detta, jag ägde varken mjölk eller bröd. David e snäll och körde mig dit.


De här är en lycka som bara ni som flyttat hemifrån förstår....




Juuuste glömde säga att david även gjort klart kattställningen. Han tyckte vi lika gärna kunde göra en egen ist för o betala 1500-2000 kr. Så här blev de...


Passar sjukt bra in i vardagsrummet med färger etc, samt grymt bra gjord. stabil!
Katterna älskar.




Nej nu ska jag lägga mig i soffan och snart är de sovtime.

Puss
2009-11-03 @ 22:00:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Du är så duktig gumms! blir så glad och stolt över dig!

2009-11-03 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0