den 25 smäller de.

De här med lön är ju lustigt. jag har sen en längre tid tillbaka verkligen uppskattat lön. Tills nu. När jag faktiskt bara får ren och skär ångest. Och då inte för att jag absolut är slösa i den sagan och skulle kunna handla upp vartenda öre om de så var tvunget. Nej inte därför. För att dessa j*vla räkningar. Man hinner ju inte mer än få lön så ska den tas. Så numer förknippas löning med hej-då-lön(ing). Ändå är det det enda människor pratar om såhär dagen innan.

Prata idag om de nya som kommer till jul. längesen vi faktiskt gjorde så, att ta in helt orutinerade. men nu ereom på väg. Våran förstärkning på jobbet.
Jag sa till Anlo att de kan ju muntra upp julen.
Hon fråga mig då om de vore trevligt med någon 25+. en goding. Haha jag skratta först och sa sen.

-"jaa....25+ iallafall. minst, egen lya, och så. Sen ska han ha ett bra jobb också...."

HAH!



Vill ju påstå att morgonen idag var precis lika hemsk som igår. Självförvållat förvisso. Men igår hade det sina anledningar. Och du ska veta att jag finns här, speciellt nu. Men föralltid. Lita på mig. De kommer lösa sig. ♥

Ikväll har jag fint besök igen. Mamma min. Hon skulle ner o klippa sig och passade då på att hälsa på här på en gång. Och jag passade på att boka tvättid så ja fick hjälp med de ^^ haha.
Va på allting blev nu.


Jag bestämde mig även igår för att vara social och trevlig och gå på detta års julbord med jobbet. Lyckades få mig med några, vilket är kul. Så de kan ju bli skojj :)

Lite bilder på sistonde, i know. Men de är ju för ja har ny dator :)

Hörs senare.
2009-11-24 @ 17:31:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0