Cause you set my soul on fire..

Var nere på hantis och käkade en middag för två. romantiskt ^^ Men en jäkla tabbe. Världens sämsta servitris och därmed världens sämsta service. Mkt illa. Jag menar tydligen är ju pasta/potatis samma sak. inte så noga de där...Eller? I slutändan blev det rätt bra iallafall :)

Dom "där" som bygger om våra tak för tillfället verkar de ju ha brunnit rejält hos. anledningen till att jag inte vill nämna ytterligare information är för att folk faktiskt kan ta illa vid sig. ;)
Iallafall har dom lyckats åstadkomma en rejäl vattenläcka/spricka i innertaket. haha så min vän N sover denna natt med risk för översvämmning. haha. Clowner.


Nog om detta. Vissa människor slutar aldrig förvåna mig. Och jag tycker det är hemskt roande. Otroligt. Mycket. fint. vackert. Verkligen. Ajöss. haha.





You could need som pimpin'



Godnatt käre ni.

2009-11-26 @ 01:03:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0