091110

Jag är helt oförmögen till att faktiskt kliva upp när klockan ringer. Och jag är rädd att de aldrig kommer bli något jag blir bra på. Klockan ringer 08.00 då är de meningen att man iallfall ska vara ur sängen vid 09.00,inte sant? Eftersom bussen går 09.30.

Nej. Mimmi kliver upp 09,15 och inser plötsligt att tiden inte räcker. En guldstjärna på den.
Resan gick smärtfritt då jag upptäckte att jag faktiskt kunde använda internet på mobilen (men ja, jag har vetat de länge men min telefon har haft en egen vilja sen den hamna i mina händer. ^^) Försökte mobilblogga men de gick inte alls. Haha, bilden ja ville lägga in gick inte alls o så...

här e denn...jippie.. haha glad tjej



Resan hem ska vi inte ens tala om. Meningen var att jag skulle få skjuts till väsby, men så blev de inte. Så de blev buss hela långa vägen från arlanda. Dessutom vill ju inte SL köra längre än till vallentuna när klockan är efter sju. Så de är bara glatt gå av där och byta till 610an. Glädje.


Något som man däremot bliiir glad av är att min film ja beställde idag kom hem i brevlådan. :)
Älskade Rob Pattinson.

TWILIGHT!


Ni som inte sett denna absolut underbara film rekomenderar jag att ni gör de snarast.



Hörs senare. känner jag mig själv rätt kommer jag trots svåra problem att kliva upp ändå inte sova innan 01.00 :)

puss
2009-11-10 @ 21:32:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0