What a morning

Ja, igår va man påväg in till stan för o gå på studentskiva, kände mig väl halvtaggad från första början men när man hade tagit en glas vin till maten så kände ja faktiskt att de skulle bli kul.

Väl inne i stan kommer vi fram till stället efter att ha åkt fel och tagit taxi. Då kommer min söta Maddie på att hon glömt hela sin plånbok hemma..... ehum, ja.   Vakterna släppte inte in oss så vi ringde ett nödsamtal för snabb leverans av diverse personliga ägodelar :) 





Men eftersom jag är så vuxen numer (?) så kände jag att klockan blev alldeles för mycket då jag ska jobba idag och liftade tillbaka med denne snälle chaufför. Så de blev en tripp fram o tillbaka till stan sådär på en onsdag. Mest för att de är så kul o göra sig fin. Haha.

Jag hoppas iallafall alla ni som skulle ha kul hade de! Speciellt Carro som blev sååå söt i sminket jag kladdade i ansiktet hennes.





Klockan ringde kl halv 8 imorse o tänka sig, jag orkade upp :)    Nu ska jag få i mig en macka innan de bär av till jobbet!

Tack för mig HEJ
2009-05-14 @ 09:10:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0