Tillbaka till verkligheten

Så var man hemma från en alldeless underbar semester med min älskling.

Vi har varit på Santorini. för er som inte varit där. åk dit. De är då ett alldeles fantastiskt ställe. Vi kunde inte haft det bättre.
Vi har fått vårt "brejk" i vardagen och har bara myst. Tack för de. ♥

Imorgon lovar jag att lägga upp underbara bilder från semestern. De är en del men ja ska försöka plocka ur godbitarna. :)

Ikväll har jag fått återförenas med min älskade Maddie. Som jag saknat henne. helt otroligt. Vi sitter liksom ihop om dagarna annars, och en hel vecka utan våra skitsnack och diverse uppdateringar funderar inte. Sådeså :D

Visst att de inte är kul att komma hem
. MEN....att komma hem till en nystädad lägenhet och nytapetserat sovrum går ju inte att vara missnöjd med. TACK ÄLSKADE SVÄRMOR! Och kusin Jimmy för tapetseringen :D Jag blev såå glad.




Nu ligger jag här i sägen och snart kommer älsklingen hem. :
D Har ingen o mysa med för katterna är kvar i ormsta... Som jag saknar mina monster♥  :( De var verkligen jobbigt att se dom idag hemma hos thomas och barbro. Dom ville knappt hälsa på mig. Dom älskar ju ormsta så mycket och trodde dom skulle behöva åka hem. Så dom ville inte ens säga hej till "mamma" :) haha sötnosar! Men imorgon kommer dom...äntligen. Tänk att små kattor kan betyda så mkt.
Findus&Fiona

Nu börjar mina ögon hänga och ja ska få sova i min egna säng tllsammans med min älsk. Under varsitt täcke. Obeservera. Efter diverse incidenter med täcken så  vet vi att vi behöver varsitt :D Och kudden kommer vara mjuk.



Godnatt .
2009-05-24 @ 02:23:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kittycat

Välkommen hem kissekatten :D

2009-05-24 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0