Pass!

Idag börjar jag jobba tolv men de är ingen vanlig morgon. Älskling är också hemma :D. Vi ska nämligen åka och fixa pass!
Tänk om han kunde ha sovmorgon med mig ibland. Åh mys...Men man märker att jag är van att vara ensam. Gick upp med trosor och skulle ge katterna mat. Då kliver erik in i dörren efter ha vart hos polisen för o hämta nummerlapp. HAHA. han ba jaha här står du naken :)

Så nu ska jag bara äta lite frukost och sen ska vi bege oss.

Så skönt att ha mina hjärtan hemma också.





Ska lämna in mina skor också. Dom gick sönder efter första dagen vilket jag inte tycker är helt okej. Dom kostade trots allt 350 kr.

Återkommer :)   


P.s La ni märke till min nya header? d.s
2009-05-05 @ 09:15:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0