Nyss hemkommen.

Kom precis hem från jobbet! Varit en lång dag idag, men till allas förvåning fick vi gå en hel timme tidigare. Det tackar vi för :)
Jag vet att jag lovat bilder från grekland men först krånglade vårat internet o sen krånglade blogg.se typiskt va?

så jag hänvisar glatt till ansiktsboken för dom som är intresserade :)


Jag har tagit upp promenaderna igen sen ja kom hem från semestern. Man åt så himla god mat därnere i mängder också. Gick ju inte att sluta :P Så nu är de ut o motionera för fullt. De bästa dessa tider är att de nästan alltid är fint väder på förmidaggen, så man kan promenera i bara linne, hur skönt som helst!! Jag har tänkt att promenera även på hemvägen men eftersom jag dessa två föregående dagar har glömt jacka på morgonen och det blåst och regnat när ja slutat har ja valt att åka bil hem :)

Imorgon är de redan torsdag, tänk att veckorna går rätt fort ändå. Mamsen kommer imorgon och ska sova över. Hon ska ner till frissan och orkar inte åka hem efter de vilket är helt förståligt!  Så de blir mys. Stackars mamma kände sig ensam efter att ha bott tillsammans med oss i Grekland :)

Nu ska de bli lite middag o grejjs samt lite mys i soffan :)
får återkomma.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-05-27 @ 20:13:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0