Maybe you need to be messed up befor you can step up

Hemma från jobbet. Erik mötte upp mig vid kragsta så jag fick skjuss hem :)

Så skönt de är att sluta 7 och inte 8. Även om det bara är en timme gör den timmen så himla mycket! Man hinner liksom komma hem och faktiskt äta middag ihop innan midnatt! De gillar vi!

I helgen fyller baby år. Vi ska nog äta lunch med la familia på lördag. Sen på kvällen blir de väl bara lite umgänge. Mys helt enkelt. Men Maddie, du ska veta att de blir hemskt tomt utan dig. ♥ jag är inte van att vara utan dig på helger. duvet.
Hii. hiii.

Imorgon skulle de vart en sån där mysig 11-19 vakt men eftersom jag behövdes på förmiddagen så börjar jag åtta och slutar kvart över fyra. Helt överenskomlig deal på en fredag :)


Nej nu ska de nog bli lite middag! de är riktigt fin-middag på g också. Erik har visat sina cook skills igår och idag, tro de eller ej men de men de bor nog en liten kock i honom också :)



Grattis till karki som har nytt "pb" (fiskesnack för personbästa). En "madame"  på "runt 9,4 kilo"

Hahaha. Ja nåt o vara glad för en tist torsdag som denna,

hoho jaja, adjö
2009-05-07 @ 20:01:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddie

Åhh Sötnöt !

2009-05-08 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0