Kurrande mage.

Jag är så himla hungrig, men de är sådär så jag verkligen inte ORKAR göra någonting o äta så man går o småäter istället. Inte alls bra :P


Jag hade ju förmiddag idag
och min vanliga "taxi" jobbade eftermiddag så jag frågade Erik om han kunde hämta mig. Va sååå otaggad på att åka kommunalt hem från arlanda. De är ju ingen höjdare precis =/ Det kunde han, snäll som han är. Men sen åkte han och puffi o fiskade. (ovanligt) Men jag kan tycka de är rätt skönt att vara ensam när man kommer hem från jobbet. Jag är oftast trött och hungrig när jag kommer hem vilket resulterar i att jag kan bli lite kinkig. Haha så kanske lika bra att erik inte är hemma. ♥ Men han lovade att vara hemma till hockeyn. de är ju SEMIFINAL ikväll. Sverige-Kanada. går ju inte att missa!

Maddie kommer förbi lite senare också. Det gillar vi. Jag tycker inte alls om att hon ska åka bort i helgen. De känns inge bra i lilltån liksom. :(



Sen vill jag ägna en tanke åt min stackars lilla mammi.
Hon e sjukis och har inte varit på jobbet. Det är tråkigt när du inte är där <3 Men snart åker vi ju, och de är bättre att du är sjuk nu, så vi kan njuta ordentligt.


Min bästa mamma!

nu ska jag försöka få lite liv i spotify. De är inte så bra att glömma sitt lösenord. We

Hej hej

2009-05-08 @ 17:18:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0