I know, shame on me for being..

Dålig uppdatering yes, jag vet!  :)

Men hela helgen har liksom varit fullt upp. Fullt upp på ett sånt där underbart sätt. På valborg, nu ska vi se så jag inte blandar ihop dagarna..torsdag. Jo juste. Då hade jag och Erik bestämt oss för att bjuda hem lite vänner o bekanta för en mysig kväll på altanen med grill och några glas vin. Det blev bra! Vi hade tillochmed fixat infravärme. :)
Dock var det några som mest var trötta och satt och gäspa, diverse chaufförer och arbetande människor. Men de gjorde ingenting.

Den supergoda mojiton. Eller va säger du kittycat?









Fredag, tryckande värme på baksidan men efter några timmar hade jag och maddie legat för länge.Då bestämde vi oss för att åka en sväng via täby centrum o köpa nya skor till mig. :) Men vi nöjde oss inte utan tog bilen hela vägen till vaxholm och käkade en korv och njöt av sommarkänslan.






Kvällen var lugn och jag och erik begav oss mot bromma för att fira martina :)
De blev lite kalas med supergod mat och trevligt umgänge. Så tack för de både björn och martini (jag vet att ni läser :D)

Lördag; Upp tidigt och dags att bege oss mot landet. Älskade landet. Det blev utan putte denna gång istället följde kärki med. Vi kom ut till landet och begav oss raka vägen ner till båten. Som jag har saknat att glida igenom kanalen med solstålarna i ryggen. Det blev lite fiske men som vi alla vet så slutade det med att det var grabbarna som fick sköta fisket och vi blev livsnjutare. En kall öl på klippan i solen och musik med min bästa vän






Helgen har verkligen varit underbar. Tyvärr kunde inte jag och erik avrunda helgen som vi brukar. Att ligga i soffan och bara gosa. För igår var de ju fiske igen. Men de gör inget. Det unnar jag honom. Han var så glad så. Dessutom fick han en regnbågslax på kroken,. Inte alla som får de :D


Ny vecka, och jobbet är sig likt. Inte är jag förvånad inte. kanske var lika bra att de fick komma in lite nytt kött. Det verkar röra om i grytan och göra gott.

Imorgon ska jag och Erik åka till polisen, hihi nej inget dumheter. Bara ett varsitt nytt pass. Vi åker ju trots allt snart :)

www.kalimera.se kan man göra en egen nedräknare
(Nej jag är inte så nördig, bara de att min älskade mor är)


Nej nu börjar klockan bli mycket och detta inlägger har tagit en halv evighet. Snart kommer älskling hem och då ska vi krypa ner i sängen bedömt.

Puss

2009-05-04 @ 21:54:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0