Hemma!

Hemkommen från jobbet. Det var verkligen slit in i det sista idag. Eller slit och slit, men koncentration. Men jag gillare så de gör inget :)

Dagen har varit bra , och det var längesen jag kände så om jobbet. Jag har varit väldigt nere och känt att ingenting känns roligt. Hoppas det vänder nu.

Imorgon är det dagsjobb så jag slipper dessa nedrans kvällar. De är ju verkligen inte höjdare att jobba sent!
Motivationen just nu är att de inte är lång tid kvar till semester, sol, bad och avkoppling. (Paraplydrinkar vid poolen). Ge mig


Satt och kikade igenom alla mappar med bilder jag har, dock har jag inte allt för många :( vet inte var alla bilder från grekland med älskling tagit vägen. Måste nästan rota fram gamla burken och se om dom ligger kvar där. Hittade däremot denna från nåt år sedan när vi var och hälsade på hos bror min. Gismo var LITEN,  men ack så stark.



Haha jag har valt att kalla honom björnen. :)

Nej nu ska jag nog ta o fundera på va de kan tänkas till middag, sent jag vet men som alla vet så Bättre sent än aldrig.





2009-05-05 @ 20:36:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0