Hemkommen från landet!

Åhh. Vilken helg vi haft. Jag och min älskade Maddie. Vi har haft så sjukt roligt!

Dagarna har vi spenderat på klippan. Och de är inte vilken klippa som helst utan klippan vi låtsasäger =) Vi pratade faktiskt om hur mycket de skulle kosta o köpa den. :) Jag skulle då kunna tänka mig o äga den, för de är den bästa!
Där låg vi och solade och lyssnade på musik och snacka massa skit. Underbart!

  


Efter ett tag tröttnade vi dock på o ligga o friteras så vi åkte o pilkade lite strömming. Gud så gott de är. Så lunchen den dagen blev hårt bröd med potatismos och stekt strömming. Som de smakade .

 

Lördag kväll blev en lugn kväll framför tv:n Efter att ha varit hela dagen i solen kände man att tröttheten smög sig på hyfsat tidigt, rättare sagt 22,30. Då knatade vi in i sängen och la oss. Men kanske lika bra de. Imorse var vi uppe tidigt och begav oss direkt ner till bryggan för o ta båten till klippan igen.
Timmarna gick och det blev varmare och varmare.. Det blev tillslut lite mer strömming och sen hemåkning för o städa orning på landet.

Vi har haft en kanonhelg och så har man fått fylla på sin bränna en hel del. Känns skönt. Nu kanske man faktiskt har tillräckligt med energi för o jobba en hel vecka.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

2009-05-31 @ 18:19:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0